Hör några av Sveriges främsta vaccinforskare om covid-19

Hör några av Sveriges främsta vaccinforskare om covid-19

På den vetenskapliga konferensen Bioscience - Research through Innovative Technologies talar flera av Sveriges främsta medicinska forskare inom olika fält.

Bland talarna finns:
  • Ali Mirazimi, Professor Karolinska institutet
  • Tuuli Lappalainen, Professor KTH
  • Ali Harandi, Associate Professor Göteborgs universitet
  • Niklas Arnberg, professor Umeå universitet
  • Maria Johansson Soller, verksamhetschef för klinisk genetik vid Karolinska universitetssjukhuset

Bioscience - Research through Innovative Technologies arrangerar av Life Science Sweden. Se hela programmet på: http://bioscienceevent.com/ samt i bifogad pdf.

Var? Aula Medica, Karolinska Institutet
När? 10 november 2021, 8.30-16.20