Nytt årligt investerarforum på Berns

Nytt årligt investerarforum på Berns

Den 11 november arrangeras The Serendipity Bee Summit på Berns i Stockholm- ett nytt årligt forum för investerare. Huvudtemat på denna upplaga av Bee Summit är investeringsfilosofier för noterade och onoterade placeringar. Bland dagens talare finns bl a Henrik Rhenman, känd för att ha lett världens största hälso och sjukvårdsfond och Martin Hauge som var en av de första som investerade i Spotify. Moderator för dagen är Linda Nyberg. På seminariet deltar experter och framstående investerare som berättar om sina filosofier, erfarenheter och ger sin syn på vilka faktorer som är viktiga för placeringar i bolag i olika faser och industrier. Dagens avslutas med att fem utvalda bolag med kapitalbehov att presenterar sig och därefter mingel.

Bee Summit arrangeras av Serendipity Innovations och Mentor Communications

När: 11/11 kl 12.00-17.00
Var: Berns i Stockholm.
Kostnadsfritt deltagande och anmälan görs via www.beesummit.se