Cervera och Deichmann öppnar i Nordstan

Cervera och Deichmann öppnar i Nordstan

Under våren 2023 öppnar hem- och köksinredningsbutiken Cervera och skobutiken Deichmann nya butiker i gallerian Femman i Nordstan.

Cervera är Sveriges ledande kedja med produkter till köket, hemmet och presentbordet. Bolaget, med försäljning online och via ett 70-tal butiker, ingår i den norska koncernen Homeco. Butiken i Nordstan kommer att ha ett rikligt sortiment från branschens ledande varumärken.

Deichmann är Europas största skokedja med över 100 års erfarenhet av skor. De erbjuder ett stort utbud av aktuellt skomode och accessoarer till kvinnor, herr och barn till bra priser. Utöver deras egna märken som till exempel Graceland, Catwalk och lädermärket 5th Avenue har de också ett brett utbud av skor från bland annat adidas, Nike och Fila.