"Där Äventyret Startar" för stora och små - Nordstan 3-5 maj

"Där Äventyret Startar" för stora och små - Nordstan 3-5 maj

Våren är äntligen här och planerar du att ge dig ut i skog och mark, börjar resan i Nordstan. Skaffa dig superkoll på allt naturen kan erbjuda för stora och små. Äventyret böjar i Nordstan med Sveriges bästa ”outdoorbutik” Femmans Sport, och utställningen ”Där Äventyret Startar”. Leverantörsrepresentanter från välkända varumärken är på plats både i butiken och på utställningen. Författaren och överlevnadsexperten Lars Fält signerar sin senaste bok och självklart svarar han på frågor. Företaget W L Gore & Ass som tillverkar membranet Gore Tex kommer demonstrera hur membranet fungerar. Detta integreras med fantastiska erbjudanden i butiken. Femmans Sport anordnar mässan för att skapa lust och glädje att ge sig ut i skog och mark och uppleva vad naturen har att erbjuda. Där Äventyret Startar erbjuder alla, både stora och små, bra förutsättningar för att få en oförglömlig upplevelse. Tre dagar späckade med äventyrsanda och överraskningar. Fredag 10 - 20, lördag, söndag 10 – 18 .
För mer information kontakta : Torbjörn Källström tobbe@femmanssport.se Tel: 0706-323735

Nordstan är Sveriges ledande affärscentrum med 37 miljoner besökare och en omsättning på 4 miljarder kronor inklusive moms per år.