Nordstan har anslutit sig till den mobila marknadsföringstjänsten Mikz

Nordstan har anslutit sig till den mobila marknadsföringstjänsten Mikz

Sveriges ledande affärscentrum har valt mobilmarknadsföringstjänsten Mikz för att engagera och aktivera Nordstans stora kundgrupp. Mikz är en mötesplats för varumärken och kunder där användaren kan skapa sin egen  "innehållsmikz".

-Samarbetet mellan Mikz och Zlatan Unplugged har knappt hunnit lägga sig innan en ny stor aktör presenteras, inte inom samma område men Nordstan är en av Europas mest besökta gallerior, enormt stort, säger Istvan Beres, VD för Mikz.

Mikz är en mötesplats för varumärken och människor.Med Mikz i mobilen kan man skapa sin egen "mikz" av innehåll, utvalt från de varumärken som man tycker om och intresserar sig för. Du ska kunna bära med dig din egen personliga "mikz" av inspiration, nyheter och erbjudanden, alltid tillgänglig att upptäckas när du vill, hur du vill, på dina egna villkor. Mikz säljs och marknadsförs av Mikz Sverige AB, ett bolag inom Danir-gruppen.

-Nordstan har en väl utvecklad hemsida, närvaro på Facebook med mera. Vi är glada att ta nästa steg inom det mobila marknadsföringsområdet genom vårt samarbete med Mikz, säger Anders Larsson, Nordstan.

För mer information kontakta:

Anders Larsson, Marknadsdirektör Nordstan
Tel: +46 706 209242 E-mail: anders.larsson@nordstan.se

Istvan Beres, VD Mikz Tel: +46 708 247540 E-mail: istvan@mikz.com

Peo Persson, Marknadschef Mikz Tel: +46 708 235037 E-mail: peo@mikz.com

www.mikz.com

Nordstan är Sveriges ledande affärscentrum med 37 miljoner besökare och en omsättning på 4 miljarder kronor inklusive moms per år.