Nordstan lanserar kundklubben Nordstan MORE

Nordstan lanserar kundklubben Nordstan MORE

Den 21 september lanseras Nordstan MORE, en kundklubb där medlemmarna via en mobilapp kan ta del av alla nyheter och erbjudanden från butiker och restauranger i köpcentrumet.

Appen Nordstan MORE gör det möjligt för butiker och restauranger att själva vara aktiva genom att ladda upp sina aktuella erbjudanden och underhålla sin butiksinformation. Ett antal butiker kommer också att ha så kallade digitala stämpelkort i appen där köp belönas med exempelvis en gåva eller värdecheck.

- Nordstan har många trogna kunder och vi vill erbjuda dem möjligheten att planera och maximera sina besök hos oss. Med Nordstan MORE i telefonen finns alla nyheter och erbjudanden att läsa på ett och samma ställe. Vi vill också göra det enkelt för kunden och därför är medlemskapet kostnadsfritt och mobilt, säger Helena Lindqvist, VD på Nordstan.

Nordstan kommer dessutom att använda appen för att berätta om kommande event och nyheter i köpcentrumet.

Nordstan är Sveriges ledande affärscentrum med 28 miljoner besökare på 70 000 kvm handel och en omsättning på 4,4 miljarder kronor inklusive moms per år.