Studio Nordstan presenterar: Sommaren i Göteborg

Studio Nordstan presenterar: Sommaren i Göteborg

I mars lanserade Nordstan sin digitala satsning ”Studio Nordstan”. Först ut blev Hållbart Mode & Hem i mars, följt av kultur i Göteborg. Studion är inhyst i Göteborgs turistbyrås före detta lokal, en utmärkt plats för en intervju med bland andra turistchefen, tillika VD: för Göteborg & Co, Peter Grönberg.

Det blir också intervju med Linda André Westerberg som äger Blomrum och Bunchery, samt Hanna Grujovic, general manager från Scandic Europa.

-Nordstan fortsätter att producera intressanta och inspirerande program i Studio Nordstan. Inför sommaren vill man ju gärna tipsa om det som ger årstiden lite extra guldkant, säger Monica Perman arrangör av Studio Nordstan Sommar.

Programledare är Frida Zetterström

Program:

16 juni – Peter Grönberg VD Göteborg & Co, Linda André Westerberg från Bunchery, samt tips om festdukningar, sommarmake-up och festplagg för stora och små.

17 juni – Tips och inspiration från Scandic Hotels Hanna Grujovic, semesterplaggen, solskydd och solglasögon. Hur du ska packa rätt och lätt, bikini trender, myggfångare och bästa sommarjuicen.

Alla sändningar från Studio Nordstan visas på: www.nordstan.se/studionordstan

För mer information var vänlig kontakta:

Monica Perman, P. PR & COMMUNICATIONS AB

monica.perman@pcom.se