Upplev en magisk jul med Nordstans nya spektakulära juldekor

Upplev en magisk jul med Nordstans nya spektakulära juldekor

Julen är en storslagen och magisk tid på året och det är precis det vi vill att du ska uppleva när du kommer till oss - julens praktfulla magi! I vår nya dekor är tomtens renar i full gång med julens leveranser och tomtens släde är fylld och redo för avfärd. Tomtenissarna har jobbat hårt i sin verkstad för att hinna göra klart den nya dekoren. När man minst anar, är de magiska dekorgiganterna uppe. De ska göra julen i Nordstan till en oförglömlig upplevelse och föra dig ett steg närmare jultomten. En ljuvlig plats att mötas på kommer ta form och skapa just den mysiga miljö som hör julen till.

-Vi tänker hållbart och återbrukar och fräschar upp det som fortfarande fungerar, men självklart vill vi ge våra besökare en ny magisk upplevelse, därför har vi investerat i dessa fantastiska kreationer som kommer lysa upp i vintermörkret till glädje för stora och små. Vi är så glada att kunna erbjuda våra kunder och besökare något utöver det vanliga och ser framemot jul i vårt hus, säger Helena Lindqvist VD Nordstan.

Dekorens motiv är klassiska men dess utformning, skala och detaljer gör dem både storslagna, moderna och unika och kommer vara på plats lagom till julpremiären. Nordstans Centrumledning, har tillsammans med butiker och leverantörer jobbat hårt i bästa tomteverkstadsanda.

Vi tackar tomtenissarna för deras flit och slit och välkomnar alla besökare till en magisk jul i Nordstan!

Tomtenissarna:

MK illumination, Eltec Produktion AB, Me produktion, Eltech, JK Fastighetsservice

För mer information Vänligen kontakta:

Helena Lindqvist

helena.lindqvist@nordstan.se

Nordstan är Sveriges ledande affärscentrum med 28 miljoner besökare på 70 000 kvm handel och en omsättning på 4,4 miljarder kronor inklusive moms per år.