Fira Nationaldagen och pricka vårt miljömål!

Fira Nationaldagen och pricka vårt miljömål!

Vi firar Nationaldagen med att skjuta prick. Med coachning av spelare från AIK Fotbolls ungdomslag bjuder vi in till straffsparksskytte på ett specialdesignat fotbollsmål. Fina priser finns i potten. Missa inte Sundbybergs folkfest!

Även i år är vi på plats på Golfängarna och firar Nationaldagen tillsammans med tusentals människor i en energigivande fest. Besök vårt tält och skjut prick på vårt fotbollsmål. Du samlar poäng och målet är att nå 100 procent, eftersom vårt miljömål är att nå 100 procent förnybart för våra värmeleveranser. Förra året var andelen 98,8 procent så vi är nästan hemma! Spelare från AIK Fotbolls ungdomslag coachar dig till ett bra resultat. Det finns fina priser att vinna!

Proppfullt med aktiviteter

Som vanligt blir det massvis av spännande aktiviteter och uppträdanden under dagen. Årets artister är Smith & Thell, Stor och Lisa Ajax. Flera andra uppträder också på stora scenen. Dessutom finns ett tivoli på plats, restaurangtält och prova-på-aktiviteter som ponnyridning, hoppborgar och klättervägg. Årets sundbybergare koras och nya svenska medborgare hälsas välkomna.

Det är fest – hoppas vi ses!

Här kan du följa eventet på Facebook.