Så här kan du spara energi

Så här kan du spara energi

Rapporteringen går varm om energikrisen och vi kan alla göra skillnad genom att spara. I artikeln på vår webbplats får du tips om vad du själv kan göra för att använda energin så resurssmart som möjligt nu när vädret blir kyligare.

Olika insatser som effektiviserar din uppvärmning minskar din påverkan på klimatet och är också ett sätt att spara pengar.

Med streamad värme från oss har du en energieffektiv uppvärmning eftersom du är med och tar vara på energi som annars skulle gå till spillo. Men det går alltid att göra mer för att dra ner på energianvändningen.

Fler tips i kundportalen
Kundportalen ger dig som kund bra kontroll över din energianvändning och där hittar du även din värmebudget för nästa år. Ta gärna även en titt på våra energitjänster som kan hjälpa dig i ditt arbete att energieffektivisera.