Tävla med Notar och vinn 5.000 kronor!

Är du vår nästa bostadsskribent?

Ett väldigt uppskattat inslag bland kunder, personal och de sociala medierna har varit när vi på Notar har anlitat gästskribenter så som Petter, Björn Ranelid och Alex Schulman för att skriva våra bostadsbeskrivningar. Att beskriva hur en bostad ser ut är en konst som vi dagligen tillsammans med våra kunder skriver ihop. En bostadsbeskrivning måste väcka ett så pass starkt intresse att läsaren ska vilja flytta in på en gång. Klarar du utmaningen?

Nu är det din tur att agera stjärna och skriva din egen bostadsbeskrivning. Den bästa beskrivningen vinner 5000 kronor och kanske ett nytt jobb på Notar.

Tävlingskriterierna är super enkla:

Mellan 5 augusti och 5 oktober ska du välja ut ett favoritobjekt på notar.se och helt enkelt använda din fantasi, humor och skrivkunskaper på bästa möjliga kreativa sätt för att skriva ihop en text som beskriver ditt utvalda objekt. Du får bara skicka in ett bidrag!

Ditt bidrag ska vara mellan 500-600 tecken och när du känner att du fått till en riktigt kreativ bostadsbeskrivning som du är nöjd med, så gör du som följande:

1.Skriv ihop ett mejl med en text där du beskriver ditt utvalda objekt.

2. I ditt mail behöver vi även den fullständiga adressen till bostaden som du har valt ut.

3. Ha med ditt fullständiga namn, adress, email och telefonnummer så att vi kan nå dig.

4. Allt detta mailar till info@notar.se.

Vår jury kommer att gå igenom ditt bidrag och publicera samtliga bidrag på vår blogg, Notar talar ut under tävlingsperioden. Samtliga bidrag finner du här.

Antalet vänner du får in som kommenterar din bostadsbeskrivning på vår blogg och gillar ditt inlägg via Facebook kommer självfallet vår jury ha i beräkningen när vinnaren ska koras. Håll ett extra öga på vår blogg under fredagen den 7 oktober då Juryn presenterar den lyckliga vinnaren till 5000 kronor  !

Våra objekt finner du på följande länk: Köpa Bostad
Vinnaren presenteras självklart även på vår Facebooksida och på Twitter.

Lycka till!