OCCASION VANN STOR PITCH

Occasion Corporate Events har utsetts till en av huvudbyråerna under Astra Tech Dentals världskongress den 9-12 maj 2012 i Göteborg.

– Det här är vår tredje världskongress, de två tidigare hölls i New York City respektive Washington DC och den här gången ville vi hälsa våra kunder välkomna till vår egen hemstad. För oss är det här en väldigt viktig kongress och upphandlingen var mycket omfattande med högt ställda krav. Occasion uppfyllde samtliga krav och lever dessutom upp till de värdegrunder som vi står för, säger Patrik Flygh, projektledare för events och kongresser på Astra Tech Dental.

Astra Tech Dentals världskongress samlar över 3000 tandläkare från hela världen. Det är Göteborgs största enskilda företagsevent någonsin och evenemangets storlek berör hela Göteborg, från marknadsföringen av staden till logistiken runt evenemanget.

– Astra Tech Dental är ett innovativt tillväxtföretag som vi länge har velat ha som kund och vi ser fram emot samarbetet under världskongressen, säger Occasions grundare Mattias Trotzig.

För mer information kontakta:

greta.sjobom@occasion.se

0707-205404

• Företagande

Inget överträffar det personliga mötet  - vi producerar strategiska och kreativa corporate events med hög kvalitet.

Mattias Trotzig

Presskontakt Founding Partner Affärsutveckling 0707-207127