Original Silicea får breddad distribution på apotek

Original Silicea får breddad distribution på apotek

Original Silicea är ett av Sveriges mest kända kosttillskott och innehåller näring till hårrötterna för att bevara ett välmående och tjockt hår. Original Silicea finns att köpa i alla hälsokostbutiker och på majoriteten av apoteken. Nu i februari breddas distributionen med lansering på Apotek Hjärtat. Sedan  tidigare har Original Silicea funnits på Apoteksgruppen, Cura, DocMorris, Kronans Droghandel, Medstop och Vårdapoteket.

Louise Starcke

Presskontakt Marknadschef Octean AB 010-703 68 05
Lotte Johannesson

Presskontakt Försäljningschef

Egenvårdsprodukter med dokumenterad effekt och hög kvalitet

Octean AB tillverkar, marknadsför och säljer egenvårdsprodukter med dokumenterad effekt och hög kvalitet. Vårt produktsortiment innehåller både internationella och egna varumärken som t ex Original Silicea, Silicea Mag-Tarm, Silicea Mag-Tarm DIREKT, Saframyl, AktivSvea, GLYC, Androferti och LadyCare, mn8, 4-pain. Våra produkter marknadsförs via hälsobutiker och apotek.