Gå direkt till innehåll
Löpareliten kommer till Öijared - Moonvalleys grundare Emelie Forsberg, Mimmi Kotka och Ida Nilsson mfl.

Pressmeddelande -

Den 2-4 december kommer Emelie Forsberg, Mimmi Kotka och Ida Nilsson till Öijared Resort för att tillsammans med personal, ägare, ambassadörer och investerare i Moonvalley spendera en aktiv helg tillsammans.

På schemat står gryningslöpning med en av huvudsponsorerna SILVA, öppen löpning för allmänheten (via anmälan) och vegansk middag komponerad av Öijareds ultralöpare och sous chef Matt, i samråd med tjejerna i Moonvalley. Även CRAFT kommer finnas på plats då de också är en stor sponsor till tjejerna bakom varumärket Moonvalley.

Även Annelie Pompe kommer vara på plats för att hålla en sluten föreläsning för Moonvalleys personal, ägare, investerare och ambassadörer.

Möjlighet till intervju med Emelie, Mimmi och Ida kommer finnas på plats på Öijared Resort. För att anmäla intresse för detta kontakta pressansvarig på Öijared Resort - Sara Drougge.

För nyheter om Emelie Forsberg, Mimmi Kotka och Ida Nilsson - gå till www.moonvalley.me

Regioner

På den natursköna halvön mellan sjöarna Mjörn och Sävelången, 35 minuter från Göteborg, ligger Öijared med en nära tusenårig historia. Här möts du av både slott och kojor, vandringsleder och hagmarker samt Sveriges största golfanläggning med toppmodern golfstudio tillsammans med ett unikt hotell, restaurang och Öijared Bad och Bastu.

Sara Drougge

Presskontakt Marknads- och Kommunikationsansvarig 0721888237

Öijared Resort - Sveriges största golfanläggning med hotell, bad och bastu, konferens, restaurang och fantastisk miljö!

Öijared Resort AB
Öijaredsvägen 59