Öijared Business Club – växtkraft för företag och människor

Öijared Business Club – växtkraft för företag och människor

Öijared Resort har länge, framgångsrikt jobbat med affärsnätverk som bygger på partnerskap som lockat de företag som delar och trivs med varandras värderingar, samtidigt som man uppskattar vår miljö och den marknadsplats vi erbjuder.

I vårt nätverk för företag - Öijared Business Club – fokuserar vi på affärsnytta, relationsbyggande och inspiration, allt i kombination med evenemang och seminarier.

Via Öijared Business Club får du som företagare en naturlig ingång till övriga partners och vår målsättning är att klubben ska bli den naturliga marknadsplatsen för våra medlemsföretag.

Under 2022 bjuder vi på ett spännande och innehållsrikt program med såväl pulshöjande aktiviteter som spel med Öijareds golfelit, träningstips från Pontus Kåmark och Sandra Carlborg men också inspirerande och intressanta föreläsningar med giganter som Gert Wingårdh, Ola Skinnarmo och Pierre Fulke.

Vill du veta mer om vårt affärsnätverk är du välkommen att kontakta Partneransvarig Öijared Resort Camilla Larsson, camilla.larsson@oijared.se, telefon 070 872 09 80.