Kundanpassad fläktlösning från OEM Electronics höjer standarden på Solkungens produkter.

Vi på OEM Electronics har levererat fläktar till vår kund Solkungen i flera år, och företaget ger oss återkommande god feedback kring vårt samarbete. Man lyfter bland annat vår flexibilitet och våra produkters höga kvalitet. Tack vare detta säkerställer Solkungen att slutprodukten de levererar till sina kunder också håller samma höga standard.

På oemelectronics.se kan du läsa om hur vi hjälpte Solkungen med en kundanpassad fläktlösning vid utvecklingen av deras senaste modell Solfläkt 2.0. Produkten som drivs av solceller används för att effektivt värma upp bland annat husvagnar, garage och fritidshus.

Frågor? Kontakta Mårten Breidner, Produktansvarig fläktar
075-242 45 67 • marten.breidner@oemelectronics.se