Kundunik filmkondensator som klarar höga krav

Kundunik filmkondensator som klarar höga krav

Vår kund ABD SAFEGATE bidrar med hjälp av sina belysningslösningar till en säkrare och mer effektiv flygplanstrafik runtom i världen. Sedan flera år levererar vi på OEM Electronics en specifik filmkondensator till ett av deras belysningssystem. Kraven på tillförlitlighet och kvalitet var av naturliga skäl högt ställda, och en rad olika modeller presenterades innan vi med hjälp av vår leverantör FTCAP tillslut hittade rätt.

-”Vi är mycket nöjda med denna modell som är skräddarsydd efter våra krav”, säger Peter Körner, Senior Electrical Designer vid ADB SAFEGATE.

Läs mer om samarbetet med ABD SAFEGATE på oemelectronics.se. Där kan du även ta del av fler kundexempel och hitta kontaktuppgifter till våra säljare och produktansvariga.

Frågor? Kontakta Daniel Nandorf, Produktansvarig kondensatorer, batterier
08-732 85 68 • daniel.nandorf@oemelectronics.se