Panelmonterade RJ45- och USB-uttag

Panelmonterade RJ45 och USB

Hantera informationsflödet i din applikation på ett smidigt sätt med hjälp av OEM Electronics varianter av panelmonterade uttag.

Om du har behov av att snabbt och smidigt kunna föra över information till eller från din produkt kan våra panelmonterad RJ45- eller USB-uttag vara till stor hjälp. OEM Electronics erbjuder ett brett utbud av varianter som är utformade för att underlätta hanteringen av produktinformation.

Våra panelmonterade uttag kommer i en monteringstorlek på 22 mm och finns tillgängliga i flera varianter, inklusive RJ45, USB-A, USB-B samt USB-C. Du kan välja mellan enkelt eller dubbelt uttag beroende på dina behov. Vi kan också anpassa kabellängden för baksidan av uttaget enligt dina önskemål eller erbjuda ett motsvarande uttag även där för en smidig installation i din produktionsprocess.

Välkomna att kontakta oss för att se vårt kompletta sortiment av panelmonterade uttag.

oemelectronics.se hittar du mer information om panelmonterade uttag och resten av det stora sortiment vi erbjuder.