En CDS-station (till vänster) och en NANE-station (till höger) från JBC.

Testa din nya lödstation från JBC - innan du bestämmer dig

Vår leverantör JBC är en ledande kvalitetsleverantör av lödutrustning på den svenska marknaden. Är ni intresserade av att köpa ny lödutrustning, eller uppgradera den ni redan har, erbjuder JBC demo i 30 dagar. Ni kan alltså i lugn och ro testa den nya stationen och säkerställa att den passar er verksamhet och uppfyller era krav, innan ni bestämmer er.

Tillsamnmans med JBC erbjuder vi produkter för allt från enklare lödning, till mer avancerad robotlödning. Kanske behöver ni avlöda eller förenkla omarbetningsprocessen med förvärme? Eller är ni i behov av en kraftfull varmluftstation för alla typer av SMD? Klicka här för att läsa mer om vårt stora JBC-utbud.

Tveka inte på att kontakta oss för att få hjälp att hitta rätt JBC-produkt för just er verksamhet.

oemelectronics.se hittar du mer information om lödstationer och resten av det stora sortiment vi erbjuder.