Jennifer Sjögren, Marknadskommunikatör på OEM Automatic som varit projektledare av mässan

OEM AUTOMATIC PÅ ELMIA SUBCONTRACTOR 2022

Den 15-17 november ställde vi ut på Elmia Subcontractor. Det personliga mötet är viktigt för oss och det är alltid kul att träffa nya och befintliga kunder.

Här fick besökare chansen att träffa våra proffs på komponenter till mobila applikationer. Vi tillför kompetens och komponenter för den maskinbyggande industrin såsom fordonsprodukter, varningsprodukter, arbetsbelysning, maskinkomponenter och mekanik. I montern bjöd vi på kaffe samt allt från kamerasystem och styrenheter till belysning för maskiner, industriprocesser och utemiljöer.

Årets Elmia Subcontractor vände utmaningar till hållbara lösningar och lyfte industrins allra viktigaste utmaningar i en tid när världen runtomkring oss skakar. Allt för att vi tillsammans ska stärka konkurrenskraften för svensk tillverkningsindustri.

KOLLA IN FILMEN FRÅN MÄSSAN

VI FINNS HÄR FÖR DIG

Missade du oss på mässan? Lugn, vi finns här med produkter och kunskap under samma tak! Boka ett möte med oss så berättar vi mer.