Stötsäkert skal och dockningsstation för tablets och smartphones

Stötsäkert skal och dockningsstation för tablets och smartphones

RAM® intruducerar nu Intelliskin™ med GDS Technology™ som tillåter dockning av din tablet eller smartphone i ett stötsäkert skal.

Intelliskin

IntelliSkin™ är det skräddarsydda skalet, designat för att passa de mest populära och senaste versionerna av tablets och smartphones på marknaden. IntelliSkin™ är ett stötsäkert skal som är tillverkat för upprepade dockningar i GDS™-dockningsstationer. Initialt har vi skal för tablets och smartphones från Microsoft och Samsung men inom kort även för Apple-produkter.

GDS Technology

GDS Technology™ är en ny lösning för att få ut mer av din tablet eller smartphone och är en ny standard för att docka din tablet eller smartphone var du vill. Det finns olika varianter på dockningsstationer, bl.a. multiladdare som laddar upp till 4 st enheter samt även för montage i fordon.

Mer information om produkterna och hur du köper dem finns på hemsidan.