BYGG UT DITT KONTROLLSYSTEM MED NY SLAVENHET

BYGG UT DITT KONTROLLSYSTEM MED NY SLAVENHET

Nya generationens aluminiumhus, snabba cykeltider och korta responstider. Detta är bara några av alla fördelar med EPECs GL84.

SNABBA CYKELTIDER & KORT RESPONSTID

GL84 CANopen-modul är en slavenhet som gör att du enkelt kan bygga ut ditt system med fler I/O-kontakter. Detta sker då med en centraliserad styrsystemarkitektur där en masterenhet styr en eller flera slavar. Programmering sker i masterenheten. Cykeltiderna är extremt snabba för GL84 vilket gör att responstiderna är oerhört korta. GL84 har en inbyggd LED-lampa som fungerar som signal för diagnostiken.

NYA GENERATIONENS ALUMINIUMHUS

GL84 har den nya generationens aluminiumhus och kontaktlösning som möjliggör mycket I/O:s i ett kompakt hus. Här hittar du hela 69 I/O-stift som är fördelade på 35 ingångar och 34 utgångar. Till det kommer också 27 GND-stift som kan användas till bland annat sensorer och ställdon och CAN1 kopplas snabbt och smidigt in via M12-kontakt.

GJORD FÖR ATT KLARA TUFFA MILJÖER

Det robusta och eleganta aluminiumhuset skyddar elektroniken mot mekaniskt slitage och har testats i riktigt tuffa miljöer. Enhetens LEAVYSEAL-anslutningar har integrerad dragavlastning och spaklåsning som är konstruerad för tuffa applikationer med mycket och kraftiga vibrationer. Single Wire Seal (SWS)-system är en robust och säker tätning för ledarna in i kontakten.

ÖKA PRODUKTIVITETEN MED IIOT

Upptäck alla fördelarna med IIoT och ta reda på hur du kan ta klivet in i den digitala världen med hjälp av fler smarta enheter som kommunicerar med varandra.