ETT VERKTYG FÖR SNABBT 3D-PLOCK

Locator Studio från Photoneo är ett visionsystem för robotstyrning.

• Fungerar med alla robotmärken
  • Snabb och enkel implementering
  • Rapportering av flera positioner för delar i (x, y, z, rx, ry, rz)
  • Klarar temperaturförändringar
  • Öppna TCP/IP-kommunikationsprotokoll

ENKELT, SNABBT OCH PÅLITLIGT VISIONSYSTEM FÖR ROBOTSTYRNING

Locator Studio från Photoneo är en ny programvara för robotstyrning som erbjuder en intuitiv UX/UI-design, hög kompatibilitet med alla modeller av industrirobotar och enkel plug & play-installation. Om du letar efter en produkt som hjälper dig med dina plockningsapplikationer eller hantering av orienterade/semiorienterade objekt i en kollisionsfri miljö så är Locator studio lösningen för dig.

ETT VERKTYG FÖR SNABBT 3D-PLOCK

Locator Studio är ett verktyg från Photoneo för snabb lokalisering och plockning. Det kan användas för orienterade och halvorienterade delar i kollisionsfria miljöer och har snabb skanningshastighet och överlägsen kvalitet på 3D-punktmoln. Tack vare sin enkelhet ger Locator Studio snabbare plockhastighet än traditionell bin picking och superenkel kalibrering och konfiguration.

I VILKA APPLIKATIONER KAN LOCATOR STUDIO ANVÄNDAS?

Verktyget kan användas i alla typer av applikationer som kräver objektplockning från plana ytor som brickor, transportband eller ställ, eller för att lokalisera delar för exakt placering, skruvning eller montering.

SE FILM OM LOCATOR STUDIO

LOCATOR STUDIO I FORDONSINDUSTRIN