Kompletta kontaktdon på ett artikelnummer från Harting

Kompletta kontaktdon på ett artikelnummer från Harting

Han-Kit består av kåpa, chassiekåpa, stiftinsats, hylsinsats och förskruvning.

Denna serie är ett alternativ från HARTING där användaren har möjlighet att beställa ett komplett kontaktdon med ett artikelnummer. Varje sats innehåller kåpa, chassiekåpa och insatser som krävs för att montera ett komplett kontaktdon. Dessa kit är till stor fördel för användare som oftast använder standardlösningar.

Tillgängliga versioner i serien Han-A är 3-, 4-, 10- eller 16-poliga kontakter.
Tillgängliga versioner i serien Han E är 6-, 10-, 16- eller 24-poliga kontakter i aluminiumkåpa.

Versionerna av storleken Han 3 A finns även med plastkåpa. Insatserna är specificerade för spänningar från 230 till 500 V och strömmar från 10 till 16 A beroende på version.