Säkerhetslösning med Safety Simplifier från SSP North | OEM Automatic

Maximal flexibilitet för din säkerhet

Maskinsäkerhet och personskydd möter ständigt nya utmaningar och behöver pålitlig och flexibel teknik. Hos oss hittar du en ledande tillverkare inom säkerhetsteknik – SSP Safety System Products. Vi erbjuder modulära PLC (Programmerbara Logiska Styrsystem) till den svenska marknaden. Detta är mer än bara en lösning; det är en möjlighet att skapa en skräddarsydd och optimerad säkerhetsinfrastruktur som passar dina specifika behov. Välkommen till framtidens maskinsäkerhet, där våra anpassade lösningar sätter din personals säkerhet i första hand.

Maximal flexibilitet för din säkerhet

Vårt PLC är den mest modulära säkerhetslösningen på marknaden, vilket ger dig friheten att välja den perfekta enheten för din verksamhet. Den passar både för komplexa maskiner och avancerade personskyddsfunktioner.

Anpassade säkerhetslösningar för din verksamhet

Vi förstår att varje företag har unika behov. Därför kan du välja de funktioner du behöver, som tryckknappar och M12-anslutningar, för optimal säkerhet och funktionalitet.

Skräddarsydda enheter för optimal funktionalitet

Ett exempel på vår flexibilitet är en kundanpassad tryckknappslåda med säkerhetsreläer och ingångar för extern stoppsignal, konstruerad för att hålla upp till Pld.

Bygg din perfekta säkerhetslösning

Vi erbjuder anpassning av enheter enligt dina specifikationer, inklusive markeringar för anslutningar, elektriska scheman och skräddarsydd programvara för enkel integration.

Framtidens maskinsäkerhet är här

Vi inkluderar både fysiska komponenter och mjukvarulösningar för att säkerställa toppklassig maskinsäkerhet.

Din partner för säkerhet och effektivitet

Vi stödjer dig genom hela processen, från val av rätt PLC-enhet till skräddarsydda lösningar och support vid integration.

Kompletta säkerhetslösningar för alla behov

Satsa på framtidens maskinsäkerhet med vår modulära PLC. Kontakta oss idag för en säkrare och effektivare arbetsmiljö.