NU HITTAR DU LADDNINGSKABLAR TILL ELFORDON HOS OSS

NU HITTAR DU LADDNINGSKABLAR TILL ELFORDON HOS OSS

PERFEKT FÖR TILLVERKARE AV LADDSTATIONER OCH LADDBOXAR

Via vår leverantör HARTING kan vi nu erbjuda kablar för laddning utav el-och hybridbilar. HARTING tillverkar högklassiga handskar för fordonsladdning och är idag en huvudleverantör till hela Volkswagen Group. Tillverkarens långa erfarenhet inom branschen garanterar hållbara kablar även i vårt nordiska klimat.

HARTING kan också erbjuda kablage som är kontakterade med handske på ena sidan och levereras med öppen ände på andra sidan, som bland annat kan vara monterade med kabelskor. Detta passar perfekt för till exempel tillverkare utav laddstationer och laddboxar. I vårt sortiment kan vi också erbjuda inlets av samma tillverkare, dessa levereras med kortare trådar som är kontakterade från fabrik.

Sortimentet på kablage är brett och finns både för 1-fas och 3-fas i olika längder. Om det är något som du söker men inte hittar, så är det bara fråga oss. Vi erbjuder bland annat unika längder eller egenmärkning utav kabel.