Kim och Torstein är affärsingenjörer med särskild inriktning på Computer Vision

Nu stärker vi vår närvaro på den danska marknaden

Vi på OEM Automatic är stolta över att presentera två medarbetare i vårt team, Kim och Torstein, som har rollerna som affärsingenjörer med särskild inriktning på Computer Vision. Kim har nyligen anslutit sig till vårt team, medan Torstein har varit en pålitlig och värdefull kollega under en längre tid. Denna utökning från en ensam säljkraft i Danmark till en dynamisk duo är ett bevis på hur vi nu stärker vår närvaro på den danska marknaden.

Både Kim och Torstein delar en passion för att uppfylla kundernas behov och är övertygade om de möjligheter som uppstår genom att arbeta tillsammans för att utveckla högkvalitativa lösningar inom Computer Vision. Deras omfattande erfarenhet och förmåga att bygga långsiktiga relationer, tillsammans med våra nya, ledande partnerskap med företag som Zebra och Optris, kommer att ytterligare stärka OEM Automatics position på den danska marknaden.

Förutom sina professionella prestationer är både Kim och Torstein skickliga på att upprätthålla balansen mellan arbete och fritid. De hämtar inspiration från sina familjer och har en imponerande förmåga att förstå och anpassa sig till olika kulturer och arbetsmetoder, vilket visar på deras flexibilitet och öppenhet.

Dessa nya tillskott markerar en spännande tid för OEM Automatic och vår fortsatta tillväxt och utveckling på den danska marknaden. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda högkvalitativa visionslösningar till sina kunder med Kim och Torstein som en del av sitt dedikerade team.