NUVO-9000, NEOUSYS UPPGRADERADE FLÄKTLÖSA DATORER

NUVO-9000, NEOUSYS UPPGRADERADE FLÄKTLÖSA DATORER

Vår branschledande tillverkare av industriella datorer för fläktlös drift, Neousys Technology, lanserar nu sin nya serie Nuvo-9000. Vad är det som har uppgraderats och kan Nuvo-9000 vara något för dig? Här får du svar på dina frågor!

FÖR VEM PASSAR NUVO-9000?

Med sin beprövade design, kraftiga CPU och I/O-uppgraderingar tillsammans med flera expansionsmöjligheter, passar Neousys Nuvo-9000-serien ditt behov av robusthet, prestanda och mångsidighet för en mängd olika applikationer.

DE FLÄKTLÖSA DATORERNA ÄR IDEALISKA FÖR INBYGGDA LÖSNINGAR INOM EXEMPELVIS

• Industriell automation
  • Bildbehandling/Image processing
  • Edge computing

VAD ÄR DET SOM HAR UPPGRADERATS?

• 12:e generationens Alder Lake-plattform från Intel® ger upp till 1,8 gånger bättre prestanda jämfört med tidigare generationen.
    • Tre expansionsalternativ för PCIe eller PCI add-ons ger stor mångsidighet.
    •  I/O-funktionerna är kraftigt förbättrade.

OM NUVO-9000-SERIEN

Nuvo-9000-serien är Neousys nya robusta embedded dator baserad på Intel® 12:e generationens Alder Lake-plattform. Nuvo-9000-serien har Neousys patenterade design av expansionskasetter för att kunna erbjuda stor mångsidighet genom att tillåta ytterligare installation av PCIe- eller PCI-add-on cards.

I/O-funktionerna har också fått en betydande förbättring. Förutom sex gigabit Ethernet-portar med PoE+ PSE alternativ, har Nuvo-9000-serien en USB 3.2 Gen2x2 typ-C port som erbjuder 20 Gbps bandbredd för datautbyte med externa enheter, plus ytterligare sex USB 3.2 Gen2x1 typ-A portar för USB 3 kameraanslutning.

Den har också en uppgraderad M.2 Gen4x4 slot som stödjer den senaste NVMe SSD-standarden vilket möjliggör läs- och skrivhastigheter upp till 7000 MB/s. För ytterligare I/O-möjligheter kan expansionskassetten användas för PCIe/PCI-kort, Neousys egna MezIO-gränssnitt eller interna mini-PCIe/M.2-gränssnitt.

VÄLJ DEN VARIANT SOM PASSAR DIG:

Det finns tre olika expansionskasetter att välja mellan i Nuvo-9000-serien. Nuvo-9000E har en enda x16 Gen3 PCIe slot, Nuvo-9000DE har dubbla x16 PCIe slots och Nuvo-9000P har en enda PCI slot. För användare som behöver mer flexibel lagring har Nuvo-9000LP ett 2,5" HDD-fack istället för en expansionskasett för att stödja en hotswappable 2,5" HDD/SSD.

Du hittar dem självklart här hos oss på OEM Automatic!

LÄS MER OCH KONTAKTA OSS FÖR OFFERT