NYA HAN® DDD - KOMPAKT MED MÅNGA KONTAKTER

NYA HAN® DDD - KOMPAKT MED MÅNGA KONTAKTER

Denna serie av Instatser är lämpade för installationer med många kontakter på liten yta med fortsatt möjlighet till högre signal/kraftöverföring och säkrare jordanslutning genom fästning med crimp.

JORDNING GENOM CRIMP

Med nya Han® DDD tar HARTING platsbesparing till en ny nivå. Serien kommer i tre olika storlekar från 55 upp till 107 poler i samma kontakt. För första gången används även jordningen genom crimp i stället för att, som tidigare, enbart skruvas fast. Detta leder till en säkrare koppling även för jordanslutningen, med bättre signalöverföring och bättre vibrationsskydd. Nya Han® DDD har dubbla antalet kontakter mot sin syster Han® DD men bibehåller samma höga överföringskapacitet på 250 Volt och 10 Ampere.