NYHET - STYRENHET EC44 AGRI från vår tillverkare Epec

NYHET - Styrenhet med ISOBUS

Epec´s nya styrenhet EC44 finns nu även med ISOBUS. Den är utrustad med en kraftfull 32-bit processor och stor minneskapacitet för programmering av applikationer och funktioner. EC44 Agri har totalt 32st I/O´s fördelat på 16 ingångar och 16 utgångar med "high-side current" mätning. Den har 2x CAN och LED-lampa som statusindikering.

Styrenhet med ISOBUS för mobila applikationer i krävande miljöer

Ec44 styrenhet är extremt kraftfull, kompakt och robust. Den lämpar sig utmärkt för mobila applikationer som opererar i mycket krävande miljöer. Med ett hus i aluminium och anslutningsdonet LEAVYSEAL46 håller enheten kapslingsklass IP69 och klar stora vibrationer. Styrenheten programmeras i CodeSys 3.5 och med Epecs egenutvecklade program Multitool och CANmoon.