R-Series V | Linjärgivare | Temposonics | OEM Automatic

Nytt från Temposonics! R-Series V för precision och användarvänlighet

Vår tillverkare Temposonics har lanserat sin senaste innovation, R-Series V, en högpresterande linjärgivare som tar positionsmätning till nya nivåer av precision med magnetostriktiv teknologi. För att ytterligare underlätta övervakningen av givarnas status har de även introducerat TempoLink, vilket ger användare realtidsinformation om givarnas status utan att behöva montera bort dem. Denna kombination av precision och användarvänlighet stärker Temposonics position som ledande innovatör inom positionsmätningsteknologi.

Om R-Series V

Temposonics R-Series V-sensorer är de mest avancerade linjära positionsgivarna på marknaden och kombinerar den senaste magnetostriktiva teknologin med innovativa smarta diagnoser för industriella tillämpningar.

Funktioner inkluderar:

- Kraftfull linjär positionssensor med hög precision och tillförlitlighet.
- Förbättrad robusthet med ökad stötdämpning och vibrationsmotstånd.
- Möjlighet att mäta upp till 30 positioner och hastigheter samtidigt.

Tillbehöret TempoLink

TempoLink är ett tillbehör från Temposonics som förenklar statuskontrollen av R-Series V-sensorerna. Med TempoLink kan användare snabbt och enkelt få tillgång till viktig data om sensorerna för att övervaka maskinernas status och förhindra driftstopp, allt medan sensorn fortfarande är monterad i applikationen.

Fördelarna med TempoLink inkluderar:

- Aktuella parameterinställningar som upplösning och mätriktning.
- Intern temperatur i sensorn.
- Totalt antal drifttimmar.
- Avstånd som positionsmagneterna har färdats.
- Sensorinformation såsom orderkod och serienummer.