OEM Automatic Vinner 'Årets Magnet' på Elmia Subcontractor

OEM Automatic Vinner 'Årets Magnet' på Elmia Subcontractor

Årligen är vi på OEM Automatic stolt utställare av vårt produktområde Maskin på Elmia Subcontractor i Jönköping. Under mässan presenterades en imponerande blandning av produktnyheter och populära favoriter, kombinerat med inspirerande samtal, förstklassigt kaffe och minnesvärda möten.

Justerbara lasrar från Exolöf väcker rejält Intresse

En specifik höjdpunkt som fångade allas uppmärksamhet var de justerbara lasrarna från Exolöf. Adam Skrubbe, säljare på Maskin, delar med sig av insikten att detta intresse uppstod på grund av den ökade uppmärksamheten kring produkternas mångsidighet. Det framhävs att dessa modeller är enastående lätta att använda, robusta och dessutom erbjuder konkurrenskraftiga priser, vilket gjorde dem till en storfavorit bland besökarna.

Årets magnet

Det var så många av våra kunder som svarade på vår inbjudan att vi till och med erhöll priset "Årets Magnet". Vi värdesätter verkligen möjligheten att träffa er och diskutera det vi brinner för mest - produkter som löser era utmaningar. Vi tog med oss massor av inspiration och nya projekt som vi ser fram emot att utveckla tillsammans med er.