RAM MOUNTS - BRA STANDARDSORTIMENT I LAGER

RAM MOUNTS - BRA STANDARDSORTIMENT I LAGER

På fästen från RAM Mounts kan du applicera produkter som smartphones, läsplattor, tablets, laptops och övriga displayer med VESA-fäste. Vi har monteringslösningar för allt mellan truck och flygplan för att snyggt och säkert kunna montera din utrustning på det stället du önskar. Med smarta monteringslösningar kan du spara både tid och resurser. Här får du veta hur!

SÅ FUNKAR DET
Genom specialmonteringar med standardkomponenter ur RAM-sortimentet kan du spara både tid och resurser jämfört med egenkonstruerade infästningar. Vi erbjuder dig monteringslösningar till nästan all tänkbar utrustning i alla tänkbara branscher såsom maskinbyggnation, truck, marint, flyg, lantbruk, tunga och lätta fordon etc. RAM Mounts vision är att ha ett sortiment som passar alla kunder, deras olika applikationer och utmaningar. Med lättanpassade kul- och armsystem designat runt en gummikula uppstår en funktion som inte bara är fast och robust utan även vibrations- och stöttålig. Du kan välja mellan 5000 olika komponenter för att bygga den lösningen som passar bäst för dig. Men lugn, du kan alltid kontakta oss så hittar vi den bästa lösningen för just dina behov.

ALLTID LADDAD
Har du någonsin behövt springa från ett viktigt jobb bara för att din surfplatta har laddat ur? Med RAM Mounts IntelliSkin behöver du aldrig oroa dig för det igen. IntelliSkin® är en serie stötsäkra skal och dockningsstationer med integrerad laddare vilka är lämpliga i applikationer där enheten alltid behöver vara strömförsedd, exempelvis i olika fordon.

LÖSNING EFTER DINA BEHOV
RAM- fästen är uppdelade i 5 olika storlekar: A, B, C, D, E, som i stigande ordning är anpassade för belastningar 0,5-9,1 kg. RAMs kulledslösning bygger på ett 3- alt. 4-stegssystem:

1. Välj bas. Exempel på dessa kan vara skruvfäste, rörfäste, sugkoppsfäste etc.
  2. Välj en arm i önskad längd.
  3. Välj adapter för montering av hållare.
  4. Välj en skärmhållare, tablethållare, telefonfäste etc.