SNABB OCH EFFEKTIV RENGÖRING

SNABB OCH EFFEKTIV RENGÖRING

Roterande spraydysor TANKO® från AWH för snabb och effektiv rengöring.

AWH har under decennier tillverkat högkvalitativa rostfria komponenter som TC/SMS kopplingar, rör, ventiler och rengöringsutrustning till processanläggningar. Kunderna finns över hela världen inom läkemedel, livsmedels, bryggeri, kosmetika och kemiindustri.

TANKO® är en roterande spraydysa med slitsade öppningar för hög rengöringskraft som förenklar och optimerar rengöringsprocessen. TANKO® är mycket effektiv och arbetar med låga volymflöden och låga tryck samt ersätter med fördel statiska spraydysor.

Roterande spraykula

• Storlekar mellan DN6-50
  • Spolradie mellan 0.1-3.2 m
  • Tryckområde 1.5-3 bar
  • Hög rengöringskraft vid låga volymer
  • ATEX-certifiering vid behov

Produkten finns i 5 varianter. Kolla in dem HÄR!

Anmäl dig till våra nyhetsbrev
Vill du få inspiration, ta del av kunskap och se de senaste nyheterna? Anmäl dig till våra nyhetsbrev HÄR.

Tryck & Flöde - Process | OEM Automatic
Tryck & Flöde - Process erbjuder med kunnig personal och hög servicenivå ett komplett sortiment av komponenter för styrning och övervakning av vätskor och gaser. I första hand sker detta till slutförbrukare, konsulter, installatörer, maskin-och apparattillverkare men även till grossister. Vi representerar flera av marknadens främsta tillverkare med högt fokus på kvalitet och produktutveckling. Läs mer och kontakta oss HÄR.