Johan Kastensson från OEM Automatic, Nina Hammerin från Mabema och Frantisek Takac från Photoneo.

Starkare tillsammans

Vi på OEM Automatic är stolta över att meddela att vår partner Mabema har blivit officiellt certifierad som partner till vår tillverkare Photoneo. Detta stärker vår position som en viktig länk mellan kunder och tillverkare inom branschen.

Sedan 2002 har Mabema varit en ledande aktör inom kamerateknik och bildbehandling. Genom vårt samarbete har de integrerat Photoneos avancerade 3D-scanner i FINDER-produktportföljen sedan 2019, och framgångarna har avlöst varandra sedan dess.

Om samarbetet

Samarbetet mellan OEM Automatic, Mabema och Photoneo har från första stund präglats av framgång och samarbetsvilja. Nu tar vi detta samarbete till nästa nivå. Tillsammans kommer vi kunna erbjuda kunder bättre support och bättre produktlösningar men ser också fram emot att kunna använda den gemensamma kunskapen för att utveckla både bättre produkter och systemintegrationer i framtiden.

Genom att förena våra styrkor kan vi fortsätta att leverera högkvalitativa lösningar och stärka vårt erbjudande till marknaden.

Kontakta oss för mer information eller för att diskutera hur vi kan hjälpa er med era behov inom kamerateknik och bildbehandling.