Nuvo-9160GC & Nuvo-9166GC från Neousys Technology | OEM Automatic

Upplev framtiden med AI-datorer: Nuvo-9160GC och Nuvo-9166GC

I en alltmer digital värld är det viktigare än någonsin att hålla jämna steg med teknologins framsteg. Vi på OEM Automatic är glada att presentera de senaste tillskotten till vår tillverkare Neousys Technology's produktlinje, Nuvo-9160GC och Nuvo-9166GC. Dessa toppmoderna AI-datorer är nu kompatibla med de senaste GPU:erna från NVIDIA®, vilket ger kunderna oöverträffad prestanda och funktionalitet.

Byggd på framgången av Nuvo-9000 serien, inkluderar dessa nya modeller en kraftfull CPU, toppmodern DDR5 RAM och en blixtsnabb NVMe SSD. Dessa egenskaper, kombinerat med kompatibiliteten med NVIDIA® GPU, gör dessa AI-datorer till det självklara valet för alla som söker det bästa inom prestanda och pålitlighet.

OEM Automatic fortsätter att sträva efter att vara i framkant inom teknikutvecklingen och att erbjuda sina kunder de bästa och mest innovativa lösningarna på marknaden.