Offerta.se häcklar hemmafixarna

Tjänsteförmedlaren Offerta uppmanar dig att hitta hantverkare, städfirma eller flyttfirma via dem istället för att försöka fixa allt själv. Filmerna kommer att gå i TV4 under hösten och vintern med start vecka 42.

”Vår tjänst är lite som en omvänd Hitta.se; Hos oss beskriver du ditt behov och låter hantverkare, städfirmor och flyttfirmor kontakta dig istället för tvärt om. Du slipper lägga en halv eftermiddag på att hitta en leverantör som passar och har rätt pris. Våra filmer riktar sig främst mot familjer men självklart använder sig företag också av Offerta för att spara tid vid tjänsteupphandling.”säger Offertas VD Jens Nilsson.

Offerta.se har idag över 9300 anslutna tjänsteföretag och får över 5000 förfrågningar från privatpersoner och företag varje månad.

”De mest efterfrågade tjänsterna är bygg, renovering, flytt, städ och bokföring o.s.v., men vi har anslutna företag i nästan alla tjänstebranscher. Förra veckan ringde en illusionist och ville ansluta sig. Det är inte direkt vår största sektor men självklart var han välkommen.” säger försäljningschefen Shahrooz Latifzadeh.

Filmerna är framtagna av reklam- och idébyrån Atna.

Om Offerta.se

Offerta.se är Sveriges ledande tjänsteförmedlare på nätet. Offerta.se har ca 9300 anslutna företag och varje månad görs över 10 000 affärer i tjänstesektorn via Offerta.se.

Så fungerar Offerta.se

Du som vill köpa en tjänst kan lämna en förfrågan gratis på http://www.offerta.se. Välj typ av tjänst och vart du vill ha den utförd, t.ex., flytt i Stockholm, städning i Göteborg eller renovering i Malmö. Offerta.se förmedlar förfrågan till sina anslutna leverantörer som svarar på de jobb som intresserar dem.

Läs mer om hur du använder Offerta.se här

Läs mer om hur du använder Offerta.se som företagare här