Offerta.se inleder samarbete med Byggahus.se

Offerta.se inleder samarbete med Byggahus.se

Tjänsteförmedlaren Offerta.se inleder ett samarbete med byggsajten Byggahus.se. 800 000 byggintresserade besökare i månaden kan nu enkelt använda Offerta.se's gratistjänst för att hitta hantverkaren de behöver.

”Byggahus.se är ett starkt varumärke bland byggare och hemmafixare. Besökarna på Byggahus.se söker ofta information om hur man går tillväga med olika byggprojekt men utför det inte alltid själva. Offerta.se ger dem en enkel och kostnadsfri möjlighet att hitta hantverkaren de behöver,” säger Per Eskilsson, utvecklingsansvarig på Byggahus.se.

”Vi är väldigt glada över att starta samarbetet med Byggahus.se. Med 116 000 registrerade medlemmar är Byggahus.se den självklara mötesplatsen för byggintresserade. Målgruppen är helt perfekt för vår tjänsteförmedling!” säger John Eriksson, marknadsansvarig på Offerta.se.

Hitta Hantverkare på Byggahus.se