Offerta utser Sveriges bästa tjänsteföretag 2023

Offerta utser Sveriges bästa tjänsteföretag 2023

Hela 352 företag får utmärkelsen “Årets kundfavoriter” hos Offerta 2023 baserat på framstående kundrecensioner och ett högt betygssnitt. Priset som “Årets Tjänsteföretag” går till flyttföretaget Pribaltika Tjänster - för andra året i rad.

- Pribaltika släpper inte sina kunder förrän de är 100% nöjda, de är så otroligt välförtjänta av vinsten, säger Michelle Gutt, Success Manager - Offerta

Varje år lyfter Offerta fram de tjänsteföretag som lyckats bäst på marknadsplatsen baserat på antalet inkomna kundrecensioner och högst uppnått betygssnitt. Utmärkelserna innefattar: Årets tjänsteföretag, Årets nykomling, Vinnare inom åtta av marknadsplatsens olika tjänstekategorier samt Kundfavoriter. Beställarna har sagt sitt och 2023 års resultat är här.

Årets tjänsteföretag för andra året i rad

Årets tjänsteföretag är den högsta utmärkelsen som Offerta delar ut, priset går till det företag som under året samlat in flest omdömen och uppnått högst snittbetyg av marknadsplatsens alla anslutna företag. Pribaltika Tjänster har 2023 nått upp till 337 kundrecensioner och det imponerande betyget 4,9 - siffror som gör dem till vinnare för andra året i rad.

- Pribaltika gör sitt yttersta med varje kund, de har den där personliga kontakten som bygger förtroende och skapar trygghet. De strävar alltid efter att bli bättre och släpper inte sina kunder förrän de är 100% nöjda. Jag är inte alls förvånad att de tar hem priset för andra året i rad, de är otroligt välförtjänta av vinsten, säger Michelle Gutt

Familjeföretaget levererar flytthjälp- och städning i Stockholm men erbjuder även tjänster inom transport, kontorsflytt, packning, uppackning och bortforsling av skräp. Sedan de anslöt sig till Offerta 2018 har de vunnit uppdrag i en jämn takt och säkrat nästintill 100% kundnöjdhet bland recensionerna som kommit in.

Årets nykomling

En del företag lyckas bygga upp en stark kundbas på kort tid. För att vinna årets nykomling krävs det att man har bäst snittbetyg av de som startat på Offerta under året. 2023 går priset till WIN Bygg AB som bara under året som gått har samlat in 18 kundrecensioner och nått snittbetyget 4,8.

Beställarna som använt WIN Bygg nämner bland annat:

“Varma rekommendationer till er som bryr er om finish och detaljer och till er som söker efter en proffsig hantverkare!”

Vinnarna i årets bästa firmor per kategori

Baserat på företagens omdömen och snittbetyg från året som gått koras även ett vinnande företag i åtta av Offertas olika kategorier.

2023 är vinnarna följande:

Årets byggfirma: ACL BYGG OCH ENTREPRENAD AB

Årets städfirma: Call2Clean i Skåne AB

Årets flyttfirma: Pribaltika Tjänster AB

Årets golvfirma: Attunda Golv AB

Årets markfirma: HR Mark & Trädgård AB

Årets målarfirma: Raman måleri

Årets elfirma: RenovEl Entreprenad AB

Årets vvs-firma: H.I Rörteknik AB

Årets kundfavoriter 2023

Alla företag som uppnår minst 15 omdömen och minst 4,3 i betyg koras även till Årets kundfavoriter 2023. I år är det imponerande hela 352 företag som får utmärkelsen. En siffra som visar på ett enormt engagemang och höga standarder.

Offerta är Sveriges största marknadsplats för säljare och köpare av tjänster. Vi förmedlar kontakt mellan tjänsteföretag och personer som behöver hjälp i hemmet, på kontoret eller i sin bostadsrättsförening. Du är alltid välkommen att kontakta oss på info@offerta.se eller på 010 - 33 020 11. www.offerta.se