One Group sätter siktet på hela Sverige och en miljard i omsättning

One Group är det moderna och nytänkande IT-konsultbolaget som fokuserar på livsbalans och en mycket attraktiv lönemodell.

Vi bygger vårt bolag på att attrahera de bästa seniora IT-konsulterna genom att erbjuda något som dom stora konsultbolagen aldrig kan erbjuda sina anställda.

Det är inget hokus pokus, istället för massa mellanchefer, aktieutdelningar utomlands och strulig byråkrati så ger vi individen som faktiskt utför jobbet en betydligt större del av kakan! Vi vet att vår modell kommer vara med och lägga grunden för framtidens anställningar vilket gör att vi vill kunna erbjuda landets bästa IT-konsulter det dom faktiskt förtjänar!

- Det är ju egentligen en ”no brainer”, vi ska erbjuda minst lika intressanta uppdrag som alla andra, fokus på att individen ska må så bra som bara möjligt och en genomsnittlig löneökning på 50 %, ge mig ett argument varför inte alla ska vilja hoppa på det? säger Mattias Matsson, Grundare och Koncern VD på One Group.

Nu söker vi alltså VD:ar och Partners till våra kontor i Göteborg, Malmö, Linköping, Karlstad och Västerås. Som VD hos oss får du möjligheten att bygga upp ett bolag i bolaget, du får stöttning med allt administrativt, system, ekonomi, utbildning mm. Du erbjuds ett betydande ägande och en bra lön från dag ett med möjlighet till utdelningar och ett högt värde på dina aktier.

Ur ett ekonomiskt perspektiv är det här ett oslagbart erbjudande, vi tror även att för rätt person som vill bygga något stort är det här ett drömuppdrag!

Om du vill läsa mer om uppdraget: https://www.monster.se/kund/profiler/one-consulting-group-sverige-ab/

Ansök genom att maila: mattias.matsson@one-group.se