ONE Nordic vinner ny mark i Trollhättan - hjälper Affärshuset Oden

ONE Nordic AB har fått i uppdrag att säkerställa kraftförsörjning till Affärshuset Oden - Trollhättans innerstadsgalleria med 25 olika butiker. Med detta prestigefyllda kontrakt slår sig ONE Nordic in på marknaden i Trollhättan-regionen.

Affärshuset Oden har anlitat ONE Nordic för att byta ut nuvarande krafttransformator till en ny som är mer driftsäker, miljövänlig och har lägre förlusteffekter. Med en ny krafttransformator minskar risken för att fastigheten drabbas av plötslig, långa och kostsamma strömavbrott - strömavbrott som skulle störa både handeln och vistelsen i huset. De energibesparingsåtgärder som bytet också innebär bidrar långsiktigt till en god miljö och en positiv klimatutveckling – vilket ingår i affärshusets klimatmål.

”Affären med Affärshuset Oden tar oss in i en ny marknadsregion med vårt attraktiva fastighets- och industrierbjudande, vilket är otroligt roligt”, säger Joakim Wykman, avdelningschef för ONE Nordic i Göteborg och fortsätter: ”ONE Nordic har lång erfarenhet av teknisk förvaltning för fastigheter och industri. Bland våra kunder finns allt från tillverkande industri, hamnar, sjukhus, köpcentra, flygplatser till bostadsrättsföreningar”.

Läs mer om ONE Nordics erbjudande för både fastigheter och industri.