OnePartnerGroup Stockholm välkomnar ny senior Konsultchef och Gig Manager inom HR

OnePartnerGroup Stockholm fortsätter sin tillväxtresa och förstärker teamet ytterligare med Åsa Wallergård Fröblom som ny senior Konsultchef och Gig Manager inom HR. Med över 20 års erfarenhet hos branschkollegor går nu Åsa över till OnePartnerGroup med ett fokus på att stärka upp teamet inom HR och Administration.

-OnePartnerGroup står inför en spännande tillväxtresa med otroligt stor potential. Jag tilltalas mycket av att vi på OnePartnerGroup verkligen lever efter våra värdeord i allt vi gör – i kontakt med kunder, kandidater, konsulter och med en väldigt stark entreprenörsanda som genomsyrar verksamheten, säger Åsa.

Med hjälp av ett brett och stort nätverk hoppas Åsa kunna bidra med spetskompetens till teamet och bygga vidare och värna om relationer med kundföretag, kandidater och konsulter. Med ett genuint intresse kommer hennes fokus bland annat vara på att ligga nära både kund och kandidat och att hitta den bästa lösningen för samtliga parter.

-Det ska bli spännande att fortsätta bygga starka och sanna relationer där alla parter känner sig hörda. Jag ger mig inte förens det blir en bra match och en ”win-win”-situation. Jag är otroligt nyfiken och jag ser fram emot att träffa våra kunder och kandidater och göra det jag tycker är absolut det roligaste man kan göra, att koppla samman rätt talang med rätt företag! säger Åsa.

Marie Bodén, som är partner och VD för OnePartnerGroup Stockholms tjänstemannasida, är mäkta glad och stolt över att Åsa Wallergård Fröblom har valt att kliva på som senior Konsultchef hos OnePartnerGroup.

- Med hennes kunskap och expertis, främst inom HR men även inom administration, kommer vi om möjligt stå ännu stadigare i vårt erbjudande. Allt handlar om nätverk och om det är något just Åsa har, genom sina plus 20 år i branschen, så är det just det. Hon sitter verkligen på ett brett och gediget nätverk med starka och trygga relationer. Att hon sedan är kompetent, ödmjuk och rolig – det gör våra dagar om möjligt ännu bättre.

Kontaktuppgifter:

Åsa Wallergård Fröblom, Senior Konsultchef, Gig Manager HR