Onslip och Timetjek inleder samarbete med en integration

Pressmeddelande -

Onslip x Timetjek - Nytt samarbete gör personaladministration enkelt och lönsammare för Sveriges krögare

Onslips öppna restaurangplattform inleder samarbete: denna gång med personalsystemet Timetjek. Samarbetet förenklar och gör personaladministration roligare och lönsammare för Sveriges krögare.

Den nya integrationen mellan Onslip och Timetjek kommer att ge krögare och chefer de verktyg som bland annat minskar under- och överbemanning, samt minimerar tunga administrativa uppgifter kopplat till personaladministration. Med kopplingen skickas försäljningsdata från Onslip kassasystem till personalsystemet Timetjek helt automatiskt. Samarbetet mellan Onslip och Timetjek kommer skapa mer tid för krögare och chefer att fokusera på gästupplevelsen och utveckling av koncept istället för administration.

"Vi välkomnar Timetjek till Onslips öppna restaurangplattform och ser fram emot ett gynnsamt samarbete. Via partnerskapet kommer vi att förändra krögares syn på administration samt göra restauranger och besöksnäringen mer lönsam genom att ge dem verktygen de behöver för att jobba effektivt med personaladministration och försäljning. ” - Tommy Nilsson, Partner Manager på Onslip.

“Vi är glada att ha hittat fram till ett samarbete med Onslip. Vi har haft bra dialog genom hela integrationsprocessen och jobbar i synk med varandra på ett sätt jag uppskattar och där vi även fått bra personlig kontakt med gänget på Onslip. De har utvecklat en grym kassalösning och det ska bli kul att jobba tillsammans.” Ludwig Lindström, Vice VD på Timetjek