Premiärvisning på underhållsmässan av API PRO 8 – underhållssystemet som öppnar en helt ny värld

I API PRO 8 har de senaste åren av utveckling och erfarenhet samlats för att skapa en ny förbättrad version av API PRO underhållssystem. Förbättringarna i den nya versionen befäster API PRO som det mest effektiva och flexibla underhållssystemet på marknaden.
API PRO version 8 introducerar omfattande ny funktionalitet för underhållsstyrning och API PRO 8 sätter dessutom ny standard för integration med andra IT-lösningar.API PRO 8:
Unik kombination av enkelhet och djup funktionalitet
Designat för att fungera ihop med affärssystem
Stöder internationella företags behov av språk och valutor
Fjärraccess till underhållsdata från dator, telefon och läsplatta
Ständiga förbättringar med API PRO Analytics baserad på QlikView

• api maintenance systems
  • api pro 8
  • gränssnitt
  • underhåll 2014
  • underhållssystem
  • api pro eam

API PRO underhållssystem används av ledande företag över hela världen i en mångfald av industrier och branscher för att underhålla kostsamma investeringar i anläggningar, maskiner, fordon och byggnader.

API Maintenance Systems ambition är att hjälpa våra kunder att uppnå avgörande konkurrensfördelar inom sina respektive verksamhetsområden genom att förbättra avkastningen på utrustning och anläggning. Det uppnås genom minskade stilleståndstider, ökad kostnadskontroll och mer effektivt nyttjande av anläggningens tillgångar i form av produktionsutrustning, arbetskraft och andra resurser.

Med sitt ursprung från SKF har API Maintenance Systems nästan 30 års erfarenhet av skandinavisk industri och är den ledande europeiska leverantören av underhållssystem.

För ytterligare information eller tillgång till material, kontakta Patrik Haldén eller Camilla Widebert.