Har du alldeles för många fordon att hålla reda på?

Har du ett företag och alldeles för många fordon att hålla koll på? Lugn, vi har tagit fram den nya och kostnadsfria Besiktningsportalen för dig som företagare så du på ett enklare sätt ska kunna ha ordning på hela din fordonsflotta.

Besiktningsportalen ger dig möjlighet att registrera flera organisationsnummer till samma inloggning och väl inne i portalen kan du sortera upp alla dina fordon efter besiktningsperiod så du lätt ska kunna se när det är dags att besikta!

Vi har även samlat alla blanketter du kan tänkas behöva och du kan snabbt och smidigt ansöka om att bli fakturakund hos oss direkt via webben. Besök Besiktningsportalen redan idag!

Ansökan till Besiktningsportalen hittar du på: