Smygpremiär för Örebro-Truckstop

Imorgon (18/6) har vi smygpremiär för den nya besiktningsstationen som kommer ta emot tunga fordon i Örebro. Inom kort kommer det alltså finnas tillgängliga besiktningstider även här, så håll utkik!

Kommentar från Affärsområdeschef, Jonas Thorstenson:

”När nyetableringen här i Truckstop är klar kommer vi att kunna ta emot en större volym i och med att vi då finns på två ställen i Örebro och kan då vara tillgängliga i betydligt större omfattning för den ökande tunga trafiken i regionen.

Dessa anläggningar kommer att komplettera varandra på ett bra sätt, både med personal och tjänsteutbud.

Det känns jättebra för oss och vi ser det som en stor förmån att få vara delaktiga i den här stora satsningen. Vi ser att det finns stor potential och helt nya möjligheter kommer öppnas för oss att utveckla vår verksamhet”

Snart hittar du oss på två ställen i Örebro:
  • Örebro-Bista: Åbyvägen 7, 702 27 Örebro
  • Örebro-Truckstop: Berglundavägen 20, 70236 Örebro