Nya besiktningsstationen i Jordbro

Ny station i Jordbro för både tunga och lätta fordon

Idag öppnar Opus Bilprovning upp sin senaste besiktningsstation. Den nya stationen, är belägen på Dåntorpsvägen 7 i Jordbro. Stationen erbjuder kontrollbesiktning för både tunga och lätta fordon, efterkontroll och fordonstester.

Den nya besiktningsstationen, Truck Center Jordbro är inriktad på tunga fordon och ligger i anslutning till Volvo Trucks nybyggda lokaler.

- Vi är glada att äntligen kunna erbjuda våra kunder besiktning av tunga fordon utan höjdbegränsningar, säger Johan Kerkenberg, regionchef på Opus Bilprovning

Opus Bilprovning har sedan tidigare en besiktningsstation på Jordbrotorpsvägen 4 i Haninge, Jordbro. Med den nya stationen stärker vi vår närvaro och kapacitet i området för att möta behoven hos både tunga och lätta fordon, berättar Johan Kerkenberg.