Camilla Gyllensvan

Camilla Gyllensvan från Varberg är en av författarna bakom "Skapa ditt drömliv - Hur självsabotörer blir självhjälpare "

Intervju med Camilla Gyllensvan som är en av författarna bakom "Skapa ditt drömliv - Hur självsabotörer blir självhjälpare"

Min bakgrund kommer från försäljning där jag arbetat med allt från telefonförsäljning till fastigheter och stora event för upptill 5000 människor. Jag har alltid varit intresserad av hur det egentligen fungerar rent mentalt, så jag har flera utbildningar inom personlig utveckling bakom mig, tex Mental coach, NLP Trainer och flera coaching utbildningar Jag började arbeta med Coaching 2006, vilket egentligen har mycket likheter med försäljning

Då arbetade jag mest med vikt- och livsstilscoaching. Det som har gett mig mycket var att arbeta med företag och teambuilding, att se hur grupper kan arbeta mer tillsammans och skapa nya resultat. 2012 startade jag mitt företag ”4 LIFE Academy AB” som utbildar i NLP, Coaching och ledarskap. Jag har även gett ut sammanlagt 24 mentala ljudspår som man kan hitta på Storytel om man söker på namnet ”Camilla Gyllensvan”.

2. Vilken typ av självsabotör skriver du om i boken

Allt eller inget

Att vara en driven, dynamisk person som får saker att hända är helt fantastiskt, dock är det ibland utmanande att vara oproduktiv. Det viktiga är inte att alltid göra något, utan att också kunna stanna upp.

För mig har jag kunnat njuta mer av det jag skapat. Under många år var prestation det enda som räknades och jag trodde att mitt värde som person berodde på vad jag presterade. Idag vet jag att jag är så mycket mer.

Jag har idag skapat ett liv där jag har möjlighet att arbeta med det jag brinner för, samtidigt som jag kan ta hand om mig själv på bästa sätt.