Malin Lundskog

Malin Lundskog från Göteborg är en av författarna bakom "Skapa ditt drömliv - Hur självsabotörer blir självhjälpare "

Malin Lundskog är en av författarna bakom "Skapa ditt drömliv - Hur självsabotörer blir självhjälpare "

Jag är kommunikatör med magister i medie- och kommunikationsvetenskap, målbildstränare, mental tränare, personlig tränare samt löpcoach. Jag driver mitt bolag ”Hälsa mera” där jag med passion och kompetens sprider glädje, frihet och styrka så att mina kunders liv förbättras. Gör det genom föreläsningar, bloggande, coachning, löparevent, målbilds- och fysisk träning.

Glömskan. Den där gulliga sabotören som får stöd från omgivningen eftersom det är mänskligt att glömma. Det är när någon enbart, och om och om igen, glömmer sådant som inte är så himla kul, eller kortsiktigt tillfredsställande, som glömskan blir en självsabotör.

Våga se sig själv i spegeln. Eller från ovan - vet inte vilket perspektiv som funkar bäst. Men våga ta tag i det som bär emot. Eller släppa det, om möjligt. Men att gå omkring med en gnagande oro över något - det gynnar ingen!

En stor lättnad - och mängder med energi över! Också tillfredsställelsen över att få bocka av en punkt på att göra-listan. Ju oftare jag gör det där jobbiga, desto enklare blir det!

Jag jobbar precis så mycket och lite jag vill med precis det jag vill. Oftast mer än jag behöver, för att jag har så kul. Har sett till att ha tid att skriva. Inte bara den här boken. Släppte en bok om hälsa i december 2017 ”Glad Fri Stark”. Har fler drömmar kvar och när de uppfylls, kommer jag förmodligen att skaffa nya - det är ju så vi funkar.