Skåneporten förvärvar mindre fastighet på Limhamn

Skåneporten förvärvar mindre fastighet på Limhamn

Skåneporten Fastigheter har förvärvat utvecklingsfastigheten Limhamn 156:106 i Norra Fiskehamnen på Limhamn.

- Vi jobbar systematiskt med att förvärva fastigheter som bidrar till vårt koncept. Detta är i led i utvecklingen av såväl Skåneporten som Norra Fiskehamnen på Limhamn, säger Andreas Meyer, VD på Skåneporten Fastigheter.

Skåneporten Fastigheter AB äger, förvaltar och utvecklar kommersiella fastigheter i trafikintensiva handelslägen i södra Sverige. Skåneporten är en tillgänglig mötesplats som erbjuder besökaren möjligheter till såväl information som mat och annan trafikrelaterad servicehandel. Skåneporten Fastigheter AB är etablerat av Öresundsporten AB.

För ytterligare information:

Andreas Meyer
andreas@skaneporten.se

skåneporten.se

Regioner

Öresundsporten AB är ett fastighetsbolag med fokus på bostäder, samhällsfastigheter och servicehandel i Öresundsregionen. Fastighetsbeståndet finns centralt i Malmö och Lund. Fastigheternas värde uppgår till ca 1,3 mdr kronor. Öresundsporten är privatägt.

Andreas Meyer

VD, Skåneporten Fastigheter AB 0708-382238

Äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i södra Sverige

Skåneporten äger, förvaltar och utvecklar fastigheter inom segmenten servicehandel, lågprishandel och dagligvaruhandel. Skåneporten är en tillgänglig mötesplats som erbjuder besökaren möjligheter till såväl information som mat och annan trafikrelaterad servicehandel.

Skåneporten Fastigheter
Strandgatan 7